Så där ja..

Nu har den här dagen också gått.
Jag och Pruppo gjorde oss i ordning och åkte upp till globen och träffa pappa Pelle.
Jag fick en telefon av honom som var väldigt efterlängtad :D Tack älskling <3 Dock funkar inte min förrens den 9 mars för att jag flyttar över mitt nr. Har ju haft samma nr i typ 11 år så jag tänker INTE byta :P
Iphone 4 32GB <3
Sen hade Pelle köpt en jätte fin skjorta och en fin gul långärmad t-shirt till Leevi. Jag köpte en tuff vår jacka till honom :D Och så fick han en tandborste som han kan bita på också. Måste ju börjas i tid :P
(Kläderna kommer från Polarn O. Pyret)
Sen gick vi hem och jag har inte gjort så mycket.
Terrar Pelle på sms för att jag har tråkigt för tillfället :P
Nej nu ska jag typ dricka lite vatten. 
Förresten sa jag att bebis är frisk nu :P :D <3
Utmanar ödet och står på knä <3
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0