Oj oj oj!!! Shit vad tiden går fort! Leevi...

img_3099 (MMS)

Oj oj oj!!! Shit vad tiden går fort! Leevi blev 8 månader idag! Och det MÄRKS!!!! Över natten har han utvecklat en helt egen vilja. Får han inte klättra på soffkanten, bita i gardinen och hålla i mitt headset så fejk gråter han och slänger sig bakåt. När han kryper runt på golvet (på mitt täcke så det är lite mjukare) och ser något som han vill smaka på (typ en sladd eller liknande) så istället för att göra "larven" som han gjorde innan så slänger han sig hejdlöst fram och man hinner inte änns blinka förrens han slagit i huvet. I slängfallet så vänder han sig så oftast hamnar han på rygg. Allt det här har han kommit på idag!! Ajuste han har också kommit på att sömn är onödigt och ska vara vaken jämnt, även fast han slumrar till i 5-10 min så tycker han inte att sova är något för honom. Eftersom han slänger sig så hejdlöst så satte jag en blöja på huvet på honom för att dämpa slaget lite :P nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag sova! Natti natti kompisar! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0