Igår var det fullt ös på lilleman! När vi ...

Igår var det fullt ös på lilleman! När vi vaknade på morgonen fick han frukost och sen var dagen i full gång. Vi gjorde hans händer i lera (han har simhud mellan lill och ringfinger på vänster hand och det ska vi spara som minne innan han opereras för det.) Leevi kröp runt som en galning, satt i hundkorgen, ställde sig och slickade lite på remmen till sin matstol och var heeeelt galen :D sen somnade han och precis när han somnat kom Pelle hit. Vi kollade lite på tv och mös. Sen skulle han åka och jobba och Leevi sov fortfarande så jag passade på att träna lite. Sen kom mamma hem och då tog jag ett härligt bad med Pruppen som skvätte ner halva badrummet. Jag gjorde ansiktsmask och en hårinpakning. Så himlan skönt!! Sen nattade jag Leevi och efter det plattade jag mitt hår och kollade på film. Jag brukar somna runt 3 på natten men eftesom det blev sommartid inatt så kunde jag inte somna förrens 5 (sommartid) vilket gjorde mig irriterad! Idag har Leevi kollat sönder en ellos katalog, borstar sina tänder och krypt omkring på golvet. Nu ska vi söndagsmysa lite och sen får vi se om vi går ut, blev ju så jäkla kallt :S Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0