Hej på er! Just nu sitter Leevi och tittar...

img_7748 (MMS)

Hej på er! Just nu sitter Leevi och tittar i "pekboken för lite finare barn" och efter som Leevi är 1000000000 gånger finare och bättre än alla andra så passar den honom perfekt! (shit vad folk kommer störa sig på att jag skev så, haha!)  Idag så har vi varit här hemma. Medans Pruppen sov så passade jag på att rensa mitt ansikte på pormaskar!! Det behövdes kan jag säga. När jag var klar såg jag ut som ett trasigt lu*** så då var det ju bara att fortsätta att spöka ut sig så jag noppade ögonbrynen med! Då låg Leevi vaken och vi pratade och skrattade lite åt hur ful jag var och sen gjorde vi oss i ordning. Solglajerna var på och sen bar det av ner till min lilla lägenhet och lämna nycklarna till mäklaren. Åh pirrigt!!!!! Sen handlade vi lite och sen gick vi hem igen. Här hemma har det ätits massa mat och majskrokar (för Pruppens del, jag hinner inte äta) sjungits opera, Leevi har hjälpt mig att sortera räkningar, testat nya ljud och smakat på halva lägenheten. Det har varit våran dag! Imorgon ska vi till BVC och Pruppo ska på sin 8-månaders kontroll lite försent (eftersom jag hade tagit tvärfel på datum). Jag ska väga mig själv också eftersom jag inte äger någon våg! Efter det ska vi promenera för fult med dippidojj! Hörs imorgon! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0