Hej på er! Igår var Pelle här under dagen ...

Hej på er! Igår var Pelle här under dagen innan han skulle åka och jobba! Riktigt mysigt att umgås bara vi 3 som den lilla familj vi faktiskt är. Tyvärr verkar vissa inte förstå det utan tänker på ett fruktansvärt egoistiskt sätt, och från och med nu är mitt svar NEJ! Men men.. Pelle döpte om Pruppo till tandtroll efter som hans tänder syns ordentligt nu :P och jag gav honom det slut giltiga namnet Pruppitandtroll! Åh våran lilla buse <3 Idag ska vi försöka komma ut i det fina vädret, men jag måste vika tvätt och diska innan vilket jag inte alls hat någon lust med :( men det blir nog bra. Skriver mera sen om jag hinner! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0