Hej bloggen! Idag vaknade vi tidig, kl hal...

Hej bloggen! Idag vaknade vi tidig, kl halv 8! Så det var bara att gå upp och le mot det underbara vädret. Så gjorde jag mat till pruppo och tränade mitt lilla rump-program. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till globen där vi träffa Johanna. Sen vart det promenad för hela slanten och efter det gick vi upp till lägenheten så hon fick se hur det var stylat. Efter att ha pratat nonstop sen vi träffats på förmiddagen och skrattat åt barn med tyghjälm och att pruppo vägrade krypa nu när jag skrytit om det :P så var Johanna tvungen att åka och hämta Alicia, så jag väntade kvar i lägenheten på Pelle. Han skulle hjälpa mig med att bära ner lister till brädgården. Efter det skulle Pelle vila så jag gick hem och somnade som ett litet barn. Vaknade för ca 30 min sen och inser att jag har världens träningsvärk! Men det är sååååååå värt det. Innan jag och Johanna började promenera så gick vi förbi BVC så jag kunde väga mig, 5 kilo på typ en och en halv månad. Jag blir så stolt över mig själv, det är nästan 1 kilo i veckan!!!! Så nu fortsätter jag mot min ideal vikt. Nu ska pruttibangen bada. Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha tyghjälm!!!!!

Jag berättade för Patric som höll med:)

Inga tyghjälmar för Leevi:)

Puss och kram

2011-03-10 @ 10:52:11
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0