Hallå där! Igår mådde jag som jag förtjäna...

img_6417 (MMS)

Hallå där! Igår mådde jag som jag förtjäna. Hur orkade man gå bakis i flera dagar förut?! Aja vi hade jätte trevligt när vi var ute. Först var vi på himlen där till högst upp i skrapan, sjukt mysigt ställe! Dock var det en tjock, svettig kostymnisse som pruttade i rökrummet. Haha men det var kul! Sen åkte vi till Berns och var där till typ stängning! Igår var jag lite i lägenheten och sen gick jag hem och sov. Pruppo var med pappa Pelle och kollade på fotboll. Nu ska jag göra mig i ordning för Pelle kommer snart och så ska han hjälpa mig bära ner massa lister. Skriver mer sen kanske. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0