Gooooood morgon på er! Ledsen att jag är d...

img_2988 (MMS)

Gooooood morgon på er! Ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men jag mobilbloggar inprincip bara och det känns som att det tar längre tid :S i lördags var jag och Pelle och käka hos tjocka Kina farbrorn och sen gick vi till tempel (!) i gamla stan. 8 killar/män/gubbar? i typ 35-45 åts åldern började bråka med vakterna och det vart ett jävla liv, polisen kom på 2 minuter och herrarna fick nog tillbringa natten i fyllecell. Sen kom Denice och joina oss och det slutade med att vi spelade öl-spelet. Sen åkte vi hem. Mamma var barnvakt till Pruppo och allt hade gått jättebra :D Igår var vi trötta allihop så vi vaknade och gosade, åt frukost och allt som hör till morgonen. Sen somnade Leevi och jag och vi sov i typ 3 timmar :) sen gick vi och premiär gunga och han älskade det :D det var lite svajigt förstås men det gick bra. När vi kom hem efter allt vu gjorde efter gungandet så gjorde mamma mat, jag gjorde sallad och vi kollade på film. Lilleman somnade runt 9 och sov fram till 7 imorse så jag är tvungen att powernapa med honom sen. Det var min helg det :) hoppas nu hade lika trevligt som jag. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0