Goder morgon både herre och fru!

Shit igår var jag så trött. Hade en väldigt ledsen bebis under natten som vaknade kl 4 och somnade om ca 6:15 så jag gick runt som en zombi igår.
Mamma har blivit magsjuk nu också så innan jag gick ut med Stina (mammas hund) så var jag påväg att borsta tänderna med tvål. Som tur var så kom jag på det när jag hade tryckt ut tvålen på tandborsten så jag hann aldrig borsta gaddarna med tvål :P

Idag är en jättebra dag, Leevi har sovit nästan hela natten och jag har fått ca 7 timmars somn, vilket är en lyx om man jämför med veckan som gått. Han verkar vara okej i magen och har inte kräkts sen i förrgår så idag ska vi testa att höja mat dosen lite.
Men hur kan det vara en bra dag så här kl halv 11 på morgonen, dagen har ju inte börjat?
Jag har 2 jumpsuits (här hos mamma, resten är packat) som jag bara älskar, en med korta ben som jag fått av Denice och en med harem ben som jag köpte när jag precis blivit gravid och inbillade mig att jag skulle kunna ha under sommaren med min badboll till mage. Iaf för att komma till sak så testade jag dom för ca 2 veckor sen och den med korta ben fick jag inte upp över höfterna och den andra såg ut som ett korvskin på mig.
När jag testade dom imorse så fick jag upp den med kort ben och kunde knäppa den och den andra kan jag använda för den sitter som den ska :D
Åh jag blir sååååååå glad!
Eftersom min mamma inte haft någon våg sen jag typ föddes så har jag ingenaning om hur mycket jag gått ner men eftersom jag kommer i kläder jag tidigare inte gjort så måste jag ju ha gjort det, eller iaf minskat i volym :P

Ett annat plus med den här underbara dagen är att himlen är blå, solen skiner och snön är nästan borta från mammas ballkong :D

Nu ska jag busa med piggelinbebisen <3
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0