God morgon bloggen! Orkade inte skriva igå...

God morgon bloggen! Orkade inte skriva igår, det var en jag-lämnar-inte-soffan-dag! I lördags åkte jag och Pruppo till Denice och Sofia och Johnny var där. Vi åt hamburgare och kollade på melodifestivalen. Om melodifestivalen har jag bara en sak att säga: densögfetstortåochjaghatarden!!! Jaja vi hade trevligt iaf :D idag är vädret dåligt vilket inte gillas alls! Jag och Denice som ska promenera, jag måste bara träna mina snabb program först. Leevi har lärt sig att ställa sig upp så hans för tillfället största hobby är att kryp/hoppa på golvet, stå i sängen och kolla på reklam och att stå i soffan och dra i mammas golvlampa (även kallad stången)! 3 tänder i underkäken har också tittat fram och jag tror att en framtand är på G för han är där och pillar med sin tunga hela tiden. Men vi får se, han är iaf hur duktig som helst och gnäller ingenting :) bästa bebisen ever <3 "Nej nu årkar jag inte prata mer med er hejdå!" haha!! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0