Det finns många personen som har kommit oc...

img_5976 (MMS)

Det finns många personen som har kommit och gått i mitt liv. De flesta har varit falska och utnyttjande, vissa har varit patetiska och tragisk giriga ljugande missbrukande super egoister! Det finns fan inget värre än super egoister som bara ska ha och inte kan ge något tillbaka om det inte gynnar dom själva förstås. Är du då både egoist och girig så är det fan synd om dig! Att DU inte kan vara glad och låta någon vara lycklig för något, och bara för att DU inte står i centrum ska du skapa en jävla massa intriger eller låta någon ta hand om tex sin familj. Det är så patetiskt och äckligt att det finns sånna människor som enbart gör saker för att förstöra och jävlas!! Att det faktiskt finns dom människor som säger, skriver och gör saker bara för att dom själva ska framstå som bättre personer när dom egentligen typ borde ligga inspärrade på psyket! Även fast det har funnits och fortfarande finns sånna här människor i mitt liv (TYVÄRR!!) så kan jag inte låta bli att tycka syns om dom här stackars människorna som lever för att förstöra och snacka skit, samtidigt som det är skrattretande att vara på en nivå som jag iaf var i när jag var typ 13! Jag är en person som kan ta jävligt mycket skit, men när det går över gränsen så stannar jag fan inte kvar. Varför ska JAG behöva stå ut med att "bara vara jag" och behöva lyssna på dig drottning/kung? Du är INTE bättre än mig, snarare tvärt om, jag är miljoner gånger bättre än dig som beter dig så och det kan hela världen intyga på! Jag vet att flera kommer känna sig träffade och förbannade över det jag skriver men vet ni vad? Läs inte min blogg då! Det är MIN blogg och mina åsikter och om du nu känner dig träffad kanske du ska ta och tänka igenom hur du är som person och kanske försöka ändra på dig så att du kanske får behålla iaf 1 vän i slutändan. En sak är iaf säker, jag står alltid som vinnare i slutet! Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Love it or hate it!! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0