Big brother?! Kom igen!!

Vad är det med deltagarna i big brother huset?!
Helt seriöst, jag följde bb slaviskt när jag var yngre men jag kan inte komma ihåg att dom var sådär blåsta!
Eller att det äns var sådär.
Har jag blivit äldre eller är det deltagarna det är fel på?
Vissa av dom är ju som om dom rymt från psyket flera gånger om!
Eftersom jag följde det när jag var yngre och iof varje gång det började en ny säsong så var jag lite anti eftersom jag ville ha dom andra gamla deltagarna i rutan, men nu kollar jag för att se om det blir samma grej.
Jag tror dock inte att jag kommer fortsätta följa det för jag kan fan fördriva tiden med annat.
Sen borde dom fan texta det programet för det är majoritet med skåningar och jag fattar inte den grötiga skånskan! (Mitt syskonbarn pratar skånska och henne förstår jag helt perfekt för hon KAN prata ordentligt!)
Men dom som är inne i huset pratar som om dom har svalt en helt jävla kastrull med gröt och sen pratar dom sjukt fort. Jag vet att jag inte är ensam om att tänka såhär så TV11 texta programet!
Kommer nog att avreagera mig mer om det här programet om jag följer det, så det kommer mera :D

Tjingelin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0