Todeloodiiii!!

Idag var vi på sjukhuset på morgonen och tog bort allt bandage och gips. Det ser jätte fint ut på Puppens hand och han var så himla duktig :D
Sen åkte vi till skärholmen och kollade lite där, sen åkte vi bort till Media Markt och bokstavligt våldgästade en av mina äldsta kill kompisar Picco.
Stackarn fick gå runt med oss i ca 1½ timma och bara plocka grejer till nya lägenheten.
TACK VÄRLDENS BÄSTA PICCO :D
Nu har vi allt och allt onödigt som jag tycker att man behöver, och det är rött <3
Sen gick vi bort till IKEA och det har aldrig gått så snabbt någonsin! Jag tror vi var där inne i en kvart?
Sen åkte vi hem, lämnade grejerna från ikea (en extrasäng)  och sen åkte vi in till stan.
In på NK och köpte Puppens födelsedags present (2 av dom iaf) och sen in på cervera och där köpte jag Carolina Gynnings champangne glas. Jag diggar henne som fan och har alltid gjort det och har man inte råd med en tavla så får man köpa konsten på annat sätt.
Jag ska självklart köpa martiniglasen i hennes serie också :P
Nu ska jag käka lite och sen ska puppe sova.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0