Man kanske skulle ta och blogga lite? I lö...

img_6673 (MMS)

Man kanske skulle ta och blogga lite? I lördags förlovade jag mig med Pelle. Det var en förtidig morsdags present :D sen åkte vi hem till Jeanna, Pelle kollade på fotbollen och Jeanna och jag moonwalkade igenom lägenheten :P sen åkte vi in till söder och hej å hå! I söndags så jobbade Pelle och jag, Leevi och mamma åkte och köpte en ny biöbarnsstol till mini monstret! Sen tog vi det lugnt. I måndags så gjorde vi inte så mycket på dagen, packade sjukhusväskan, badade med en desinfektionstvål och letade efter papper. Sen åkte vi till sjukhuset och blev inskrivna och dom försökte sticka Leevi. Det gick inte så dom skulle ta det innan op istället och vi var först ut på tisdagsmorgonen. På måndagskvällen fick Leevi bada med tvålen igen och sen kom en annan mamma med sin lilla kille in och det var också dom vi delade rum med. (Helt sjukt att sjuka små barn som vaknar mitt i natten ska dela rum med andra! Det tyckte både jag och den andra mamman!) Vi hade iaf tur och dom var super gulliga båda två :D (skriver inte om namn på dom då jag inte känner dom och inte vet hur dom ställer sig till att vara med på min blogg.)  På tisdagen blev vi väckta halv 7 för då skulle Leevi bada sista gången och sen var det bara att vänta. Kvart i 8:a körde dom ner honom och han charmade alla längs vägen sen sövde dom honom med en mask när han satt/låg i mitt knä. Åh fy vad jag grät. Han var så duktig! Det sista han gjorde innan han somna var att prata hur mycket som helst :) sen var det bara att vänta, kedje röka och dricka kaffe! Sen runt halv 12 ringde dom och sa att han var klar och låg på uppvaket. Första gången jag andades ordentligt under dom timmarna. Sen prata jag med doktorn och sen fick jag gå in till honom. Efter det och Leevi hade vaknat fick vi åka upp till vårt rum. Han sov ganska mycket men när han var vaken så var han väldigt glad. Igår fick vi åka hem och allt har gått jättebra. Jag hade tvättstugan så Pelle och Leevi sov under tiden. Nu pallar jag inte skriva mer om vad som hänt! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0