Kolla, kolla!!

Bloggar från en dator, det var fan inte illa.
Jag köpte ju en ny dator för ett tag sen, vet inte om jag har berättat det men jag älskar den iaf!
Jag har dock inget internet hemma hos mamma så jag får be snällt om stickan så jag kan blogga :P
Idag har jag haft hur tråkigt som helst. Både Pelle och Leevi är jötte trötta och sover typ hela tiden och jag vill göra något. Så idag var nog en av de tråkigaste dagarna hittils i år!

Men nu ska jag sluta klaga, här kommer en massa bilder!
Innan Myrna klippte mig..
Efter..
Puppens nya hattar från Po.P och HM och strumpor också från HM,
Nappar från MAM och min silver boll från revlon.
Blåa byxor från Bik bok och dom beiga kommer från HM.
Blå kofta från Bik Bok och den kamelfärgade från HM.
Randit linne från Bik Bok och dom andra från HM.
Alla linnen från HM.

Nu ska jag försöka fixa med min nya data och min ifööööööön!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0