Idag har jag köpt RIKTIGA promenad skor. N...

img_0529 (MMS)

Idag har jag köpt RIKTIGA promenad skor. Nu blir det till att promenera varje dag! Sen bytte jag ett par shorts som var förstora, gick ner 2 storlekar men dom är fortfarande förstora (för lat för att prova? JA!) så jag hoppas jag får byta dom igen? Puppen har blivit jätte snorig så nu är det krig med näs-spray, näsdukar och näs-sugen! Dock sover han nu, (med sängen uppallad på telefonkataloger) så jag hoppas jag får sova något inatt. En annan grej jag gjorde idag bar att handla dom nya smootie risifrutti, vilket jävla skämt! Dom är ju precis som vanliga risifrutti, DÅLIGT! och sen tänkte jag överaska Pelle med kinder milk slice eller vad dom heter eftersom man sett dom på reklam i typ 2 år men aldrig hittat nån, det var ju också en besvikelse kan jag säga. Jag trodde det skulle vara som en glass men det var som en sockerkaka med machmallow(?) fluff i?!? DÅLIGT IGEN!!!!  Sist men inte minst har jag laddat ner en pekbok till Leevi på min ifööööön. Jag har svårt att förstå skånska precis som många andra (fast inte min super fina brorsdotter eller hennes familj, kanske van vid hur just dom pratar?) iaf så har den här pekboken en massa språk man kan välja och där ibland skånska! Jag tycker det var skit kul så nu ska Leevi bli 2 språkig stockholmska och skånska :P Hahaha!! Kolla bilden om ni inte tror mig! Natti natti på er  filurer! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0