God dagens bloggen. Shit vad jag är dålig ...

img_8530 (MMS)

God dagens bloggen. Shit vad jag är dålig på att uppdatera! I helgen gjorde vi typ inget, Pelle jobbade hela helgen så det var lugnt. I måndags åkte vi ut och hämtade Tanja och hon fick sova hos oss första natten. I tisdags kom Denice hit och då ville Tanja sova hos syrran så då fick hon packa ihop och så åkte vi dit och spela Wii och åt god mat. Igår skulle jag ha träffat Robin men han hade för ont i sin fossing så det får bli en annan dag :( jag lämnade nycklarna på Pelles jobb, fixade mina naglar och åt middag hos Sara och barnen :D idag ska jag städa och gå en riktigt lång promenad :) sen får vi se vad dagen ger. Nu måste jag ta stora bebisen som blir 11 månader idag och inte igår som jag skrev på fb (farligt att gå hemma, man tappar både dagar och datum)! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0