Äntligen en stund över :) ligger i solen o...

img_6864 (MMS)

Äntligen en stund över :) ligger i solen och Puppe sover i sin vagn (i skuggan) så jag tänkte uppdatera om helgen. I fredags var vi ju bara hemma eftersom Leevi hade feber. I lördags var febern borta och det är tydligen fler som haft bara 1dagars feber :S iaf så åkte vi till gustavsbergs porslinsfabrik och träffade Carinas äldsta dotter, hennes man och deras två barn. Jag hittade en sjukt söt mössa till Leevi och två grymma grytunderlägg :) flyttar ju om nån dag bara :D sen när vi kom hem så käkade vi och tog det lugnt. Igår var jag och Pelle hos Johanna, Patric och barnen :D Vi grillade hamburgare och äckelgoda mashmallows. Så bestämde vi att nu i veckan när båda är lediga så ska mysa i solen med barnen :) sen så gick jag och mötte Robin vid torget. Helt sjukt kul att träffa honom, det var typ 6 (!!!!!!!) år sen. Vi satt och prata om massa minnen och allt mellan himmel och jord. Idag är som sagt jag och Puppe och myser i solen. När han vaknat sen tänkte jag att vi ska gå och bada lite så han blir nöjd det lilla monstret :D  Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0