Tar en pause!! Orkar inte diska mera just ...

img_0512 (MMS)

Tar en pause!! Orkar inte diska mera just nu, det är så satans tråkigt! I måndags kom leveransen ifrån media markt :D 2 tv, kaffebryggare, kaffemaskin, brödrost, sodastreem, vatten kokare, mikro, hemmabiosystem och massa sladdar :D så kom Maya hit och hjälpte till med Leevi och Picco var här och installerade och satte upp allt :D Piccos kompis kom hit också och hjälpte till. TACK UBDERBARINGAR :D Sen käkade jag och Maya middag och sjöng sing star :P Igår var jag och monstret med Sara, Isabell och mini Maya på skansen :) Vi tittade på djur och åt årets första mjukglass :D sjukt mysigt. Sen åkte jag bort till mamma och Leevi somnade på stört :P så jag väntade ut regnet och pratade med mamma och sen gick vi hem (ändå i regnet). Idag ska jag bara fixa här hemma och sen ska jag åka och fixa naglarna vid kvart i fem. Nu vakna bebis! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0