Oj vad lång tid det har gått sen jag blogg...

img_0462 (MMS)

Oj vad lång tid det har gått sen jag blogga :S i lördags fyllde Leevi 1 år :D mammas och pappas stora kille <3 av dom sammanlagt ca 35 som vi bjöd kom 8 (!) många var/är på semester, vissa var bakfulla och några hörde inte änns av sig! Iaf så fick Leevi ett jätte fint puzzel, byxor och linne av Peter, Simon, Jakob och Annika, superfina adidas skor från Picco, massa brio leksaker från mamma, brödkavel, ballongvisp och slickepott från Maj, Jimmy och killarna och från mig och Pelle fick han en gå-brandbil och en telefon som sjunger och räknar :D under dagen försökte Picco få våran box att fungera men den är trasig så jag ska hämta den nya imorgon :) dagen var lyckad iaf :D i söndags kom Pelles morbror Uffe, "lillkusinen" Patrik som vuxit om Pelle och Maggie hit och fikade och av dom fick Leevi shorts och en cool t-shirt :D sen åkte jag och mamma ut till hennes husvagn och mös och grilla :D igår var vi bara hemma tror jag och idag tatuerade jag mig. Blev en as cool grej på foten och 2 grejer på baksidan av låren :D är så sjukt nöjd :D:D jag tatuerade mig hos Finnze i Årsta. Bilder på vad det är och hur det ser ut kommer när det inte glänser så mycket av salvan och då jag har bättre ljus! Kan ju iaf säga så mycket som att skuldran fortfarande är det värsta stället jag gjort en tatuering på :P men men nu ska den gamla pensionären som jag är gå och lägga mig och läsa lite veckans nu! Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh spännande, måste få se tatueringen sen ; )

2011-07-20 @ 10:20:54
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0