Jag blev inte mördad natten då jag sov sjä...

img_1613 (MMS)

Jag blev inte mördad natten då jag sov själv :P garderoberna är färdig skruvade och jag håller på att packa in alla kläder :D så imorgon flyttas sängarna in där. Imorse kom Sara förbi efter sitt jobb och vi åt frukost, sen hjälpte hon mig att bära in klädkartonger i sovrummet :) TACK HJÄRTAT!! sen gick hon och Pelle och Leevi somnade. När han vaknade gick vi en promenad och hämtade sängbenen på posten och sen gungade vi :D han älskar verkligen att gunga!! Sen promenerade vi bort till mammas jobb, tog en kaffe och nu är vi hemma igen. Och nu blir det till att återgå till arbete, klädvikningen görs inte av sig själv :( Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0