Inatt sover jag med lampan på!!! Fy fan va...

img_3064 (MMS)

Inatt sover jag med lampan på!!! Fy fan vad mörkrädd jag är nu. Och det är ju inte så att jag är rädd för monster under sängen (det finns ju inga ben), jag är sjukt rädd att det finns nycklar på vift och att någon ska gå in när jag och bebis sover och så vaknar man av att ett psyko står ovanför!!! JAG MÅSTE BYTA LÅS!!! Jag får helt enkelt äta chips, kolla på 2 1/2 men och vara vaken :) det går ju det med, och sen somnar man av ren utmattning! Aja uppdaterar hur natten var imorgon, eller under natten :( Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ar Pelle? Jag forstar dig, ar precis lika morkradd, bade for spoken och psykos!

2011-07-04 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0