I väntan på tvärbanan så kan man ju alltid...

img_9330 (MMS)

I väntan på tvärbanan så kan man ju alltid blogga lite. I lördags var vi ute och mös vid mammas husvagn och i söndags med! Leevi och Stina badade och jag var chef över grillen! Bilder kommer nästa vända jag bloggar med datan. Idag fick Leevi vaccinationen som han egentligen ska ha vid 18 månader eftersom vi åker till Turkiet snart. Han var super duktig och sa inte ett ljud så jag köpte massa kläder till honom :P sen åkte vi hem och jag skruvade upp barngrinden och sen åkte vi hem till molli. Hon ska vara barnvakt så jag och Pelle kan käka en lugn middag och gå på bio :D nu ska jag gå av. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0