Hmm! Jag tror att min segdag tar ut sin rä...

img_5476 (MMS)

Hmm! Jag tror att min segdag tar ut sin rätt nu när jag inte kan sova.. Jag och bebis gick upp vid 9 sen somnade vi om vid halv 11, sov till nästan 12, åt lunch och sen somnade vi igen vid halv 2 och sov till kvart över 3 :S hoppas jag inte kommer in i en ond cirkel som gör att jag måste sova massa på dagen, känns ganska meningslöst :( men men det är ju bara att hålla sig vaken, eller :P imorgon ska jag, (mina galet snygga tatueringar!) och bebis åka iväg med Picco och köpa antennsladdar och lite andra sladdar och sen ska vi se om nya boxen funkar :D uppdaterar mer om det imorgon! Aja har inte så mycket mer att skriva puss till underbaringar, er andra ger jag fingret! Mohahaha! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0