God morgon på er! Hoppas ni sovit gott? De...

img_0993 (MMS)

God morgon på er! Hoppas ni sovit gott? Det har jag iaf :) igår kom Picco och hämta mig och monstret för vi skulle åka till media markt och ta bort en grej från min leverans som kommer på måndag :D:D TACK IGEN VÄRLDENS BÄSTA PICCO :D Sen åkte jag till skanstull och mötte Sanna så gick vi och handla och sen la vi oss i solen på eriksdalsbadet. Leevi ÄLSKADE att bada i poolen, fast den stora poolen var roligare än bebispoolen. I bebispoolen låg han mest bara och chilla :P sen när vi gick upp fick han rejsa runt naken, tydligen är det skönt att sitta med rumpan bar på gräset och titta på pinnar :P efter det klättrade han upp på Bamfi och bestämde sig för att sitta där :) knäppa lilla monster!! Aja nu ska jag borsta tänderna och se vad Leevi har för sig. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0