God dag mina undersåtar, hur står det till...

img_1144 (MMS)

God dag mina undersåtar, hur står det till? Det är drottning Carro som talar till er! Mohahaha, jag kunde inte låta bli, Pelle fick höra att jag var perfekt och en kunglighet.( Jag vet att det var menat på ett pikigt sätt men jag kan inte låta bli för jag är så mycket mer än vad du/ni någonsin kommer vara!) Aja fingret på er!! Igår väckte jag Pelle vid halv 3 för jag skulle duscha. Senare under eftermiddagen  så var Picco, jag och bebis på Ikea en vända, köpte barngrind till balkongen, kantskydd och eluttagsskydd :) Sen åkte vi till jula och köpte sladdar och grejer. Sen hjälpte han mig koppla in massa grejer och allt sånt där tekniskt som jag ser ut som en flugfångare när folk pratar om. TACK IGEN VÄRLDENS BÄSTA PICCO :D sen när Picco hade åkt så vek jag undan lite tvätt som stått och drällt i nån vecka. Puppe skrämde nästan ihjäl mig också, han satte sig upp i sömnen, sa dätdätdät och sen fick jag lägga ner honom :P mammas lilla monster <3  Nej om man skulle ta och plocka lite här hemma.. Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: BAMF!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA BÄSTA BILDEN!!

2011-07-30 @ 00:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0