Det känns som jag inte gör något annat än ...

img_5156 (MMS)

Det känns som jag inte gör något annat än att skruva! Jag har fått en liten blåsa i handen, den syns typ inte (måste ändå visa den) men den känns som en jävla tumör! Vi har bara 1 skruvmejsel och i vår familj är jag den enda med tålamod :P 4 garderobsstommar är iaf på plats, nu gäller det bara att få skenorna, dörrarna och innehållet på plats :) det går sakta men säkert.. Kommer väl vara klar om nått år :( men men. Inatt är också första natten själv eftersom Pelle jobbar natt, så jag är laddad med chips och fanta om jag inte kan sova :) när Puppen somnat blir det till att skruva lite till.  Ajuste, har ju glömt att berätta att han säger mamma som man ska nu och inte mamamamama som jag hette förut, tata är tack tack, titi är titta, attdej är från lilla snigel, hejhej, dadti som vi tror är hans version av pappa? Sen kom han på idag att han kan säga GOHOOO med världens min och jätte högt :D knäppbebis <3 han ställer sig också utan stöd allt längre stunder så jag hoppas att så mycket som möjligt blir undanröjt i veckan så han snart börjar gå :D nu ska Pelle till jobbet och jag ska väl pussa lite på honom innan :)  Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0