Vilken härlig dag!

Solen lyser in i lägenheten och jag blir nästan bländad när jag går in i köket. I JUST LOVE IT! Känns som det är sommar :D Fast sen kollar man ut och det är snö kvar och lite av den underbara sommar känslan försvinner, men bara lite. Det gäller att inte titta ner :P

Pruppo har börjat med en ny rutin sen exakt en vecka tillbaka. Han vaknar mellan kl 5 och 6 och ligger och snackar, skrattar och gör glädje tjut. Han har aldrig gjort det innan och jag hoppas att jag kan vänja av honom det.
Han har ju alltid sovit på natten iaf från 12 till 8. Får försöka ändra om sovtiderna på dagen kanske?

Idag kommer Bamfi hit och jag ska gå igenom alla mina underbara älskade finaste skor. Jag skojar inte jag tror att jag har skor kvar sen jag gick i 8-9:an, jag kan verkligen inte slänga skor (om dom inte är trasiga förstås, men det gör också ont i mig!)

Nu ska jag och Pruppo äta lite frukost och sen ska jag sätta igång.
Skriver sen.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0