Tralala!

Nu har jag och Pelle pratat lite.
Vi kom väl inte egentligen fram till något utan bara det självklara så det känns bra.
Så nu får vi se om han förstår vad jag menar och om jag förstår vad han menar i framtiden.

Igår pratade jag och Sanna om att jag inte kan göra mellanrum mellan raderna (asså att det blir en blank yta emellan) och nyfiken som jag är så letade jag rätt på en sida där det stod om man har Google chrome så måste man göra på ett annat sätt. så nu testar jag det.

Bara för att se om det funkar :P
Nu ska jag fortsätta kolla efter grejer och sen ska jag typ pilla mig i naveln eller nått. 

Pruppo sover så när han vaknar ska jag självklart gosa med honom.

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Carro

WOHOOO DET FUNKA :D

2011-01-07 @ 17:54:04
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0