Tjoick bebis :D

Jag hatar min mammas data för den är så sjukt seg, därför orkar jag inte gå in på nätet varje dag och därför skrivs det inte!
Igår var jag på sista föräldrarträffen :(
Tråkigt tycker jag men jag hoppas att vi ändå kommer att gå promenader och fika tillsammans :)
Stora har alla blivit också :D
Vägde Pruppen igår och han väger 9850 gram och var 73 lång, så han är en riktig tjockis <3

Idag har jag inte gjort så mycket, vikt ner alla Pruppens kläder i hans lådor och vikt ner mina kläder som ska vara vikta.
Sen kom Pelle förbi och mös en stund och vi gick och handlade.
Sen gick jag och Pruppen hem och Pelle älsklingen bar kassen :) Tack <3
Gjorde mig en smothie eller hur det stavas till middag efter som jag syndade imorse och åt knäckebröd!

Sen har jag inte gjort mer. Imorgon ska jag och mamma städa och det kommer bli kaos!

Nu blir det mys med Prupp som är otålig i babysittern!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0