Tand på G?

I natt somnade Leevi vid halv 12, vaknade vid kvart över 6 och fick flytta över till vår säng, somnade om och sov till kl 12. Han brukar inte sova så mycket och jag undrar om det kan ha med tänder att göra eller om han har åkt på något litet virus eller om det är njurarna som krånglar igen?
Han äter som vanligt, men är lite mer otålig och gnällig. Sen känns han klibb-varm också. 
Jag ska ta och ta tempen honom och se om han har någon feber :S
Annars är han som vanligt, men just när han gnäller, om man då stoppar in ett finger och gnuggar mot tandköttet blir han nöjd. Så jag hoppas att det är tänderna som spökar.

När jag tagit tempen på Prupp och gett honom gröt ska jag kasta det mesta i porslin som jag har.
Måste ju vara färdig här hemma till helgen så det är bara att gilla läget och göra det. Även fast det är skit tråkigt.
Det är det värsta med att flytta, jag har flyttat 5 gånger och nu blir det sjätte gången.
Från söder till årsta havsbad till karlskrona, flytta hemifrån till hallonbergen och sen till årsta.
Och nu blir det alltså en gång till. BLUÄ, jag ska aldrig mer flytta sen. (Det där var en lögn!)
När jag var liten önskade jag att vi flyttade mycket, det var innan allt började :P
Jag kommer bo uppe hos mamma första tiden så får jag se vad jag får tag i för lägenhet. 
Jag skulle vilja beställa en 3:a minst. En stor och luftig lägenhet med ny renoverat kök :P
Men vi får se vart vi hamnar.

Nu ska jag ta hand om min Prupp.
Tjingeling <3
Tänk om han får sånna här tänder som nappen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0