Stoooora, stora bebis :)

Jag tror att Pruppo väger mer än 9 kilo nu! Måste nästan ta mig bort till BVC bara för att väga honom och se om det stämmer. Sen snurrar han ju från rygg till mage sen ett tag tillbaka och nu kan han sitta lite längre stunder själv, det är iof kanske bara 15-20 sekunder men det är en början :) och han kan nu enligt mig PUSSAS!
Han trycker hela sina läppar mot min kind och slickar lite och enligt mig är det en bebis puss :P
Och imorgon ska jag byta från liggdel till sittdel i vagnen, han sover så mycket i sin vagn så jag har tyckt att det varit dumt att byta men nu får han nästan inte plats stackarn.

Idag så har jag varit med Johanna, Jossan och alla barnen hemma hos Johanna. 
Johanna hade tagit sig friheten att baka (:P) super god hallonpaj med vanilj visp (?) NOM NOM NOM!
As mysigt var det, vi pratade om allt från barnmat till mer privata grejer :)
Leevi skrattade sjukt mycket åt Alicia när hon hoppade upp och ner och :D
Alicia har ramlat och gjort illa skelettet så hon har gipsat sin ena arm och där ville hon att jag skulle skriva Carro och Leevi. Jossan fick skriva dit sitt namn och Eira. (hennes dotters namn) Kan man bli sötare eller?!?!
Sen kom jag hem och då hade mamma slipat färdigt i köket så att inget mullrade.
Eftersom jag ska sälja lägenheten så hjälper mamma (världens bästa) mig med sånt som jag inte kan.
I köket har jag trä ytor som inte är behandlade som det typ har varit en insjö med vatten på efter diskning, matlagning och ja vad man nu gör i ett kök? Så hon förnissade dom ytorna. Jag tror att det heter förnissa iallafall.
Ja, ni ser ju hur mycket jag kan..
Sen har jag gått igenom massa gamla skol-grejer och hittade min läxbok från första klass.
Jag har ritat en jätte fin rymdvarelse som påminner lite om sailor moon :P

Nej nu ska jag gosa med världens tröttaste Prupp och sen ska jag kolla på mega mind.. MEGA :P

Monster mys puss av Pruppo <3
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Bamfi

NOM NOM NOM!!

2011-01-11 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0