Stackars mig..

Så här jävla rörigt och äckligt var mitt vardagsrum för någon timma sen..
Min klädställning som ska slängas och kartonger och rentvätt.
Bordet är belamrat med grejer jag inte vet vart jag ska göra av, kartonger och mer kartonger..
Alla Pruppos saker som nu är ner packade och ännu mera rentvätt och kartonger!
Mitt i allt satt det här morrande monstret!
Jag bor i en 1½ eller liten 2:a, kalla det vad du vill men det är för litet för tre personer. 44½ kvadratmeter med en bebis som snart kommer krypa, en Pelle som är duktig på att glömma bort vart tvättkorgen är till för och jag som är en riktig samlare! (Jag har kvitton kvar från 2006 som jag-ska-gå-igenom-för-det-kan-vara-viktigt-men-jag-gör-inte-det-nu-sparat!) Fast sen Leevi kom tycker jag att jag har blivit mycket bättre, jag slänger det mesta ur mitt liv nu faktiskt, rensat garderoben 2 gånger bara under hösten och håller inte lika hårt i saker som jag gjorde förut. Hmm, kanske för att jag fått för mig att jag ska hålla Leevi?

Nåja vi får se vart allt det här slutar!
Nu ska jag smörja mina såriga händer eftersom jag klappat på Stina (det första jag ska göra efter att flyttat hem till mamma är att uppsöka en ny hud doktor så dom kan göra tester och se exakt vad jag är allergisk emot!) och sen ska ja försöka söva lilla monster korven.

Natti natti godingar.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0