Okej, lite tankar på tal om blåbär?!

Nu har jag kollat runt på massa olika saker. Alltifrån andra bloggar, till kläder, grejer till Pruppo och samtidigt kollar jag på desperate housewives som jag fått låna av Bamfi!
Asså jag följer inte direkt någon blogg men jag är inne på Kissies blogg lite då och då för att kolla hennes bilder och jag sitter här själv och skrattar hela tiden.
Stackars lilla barn (jag är ju så mycket äldre :P) hon måste ha världens dåligaste självkänsla som gör så med sig själv?! Hon har ju för fan en mördarsnigel på läppen!?! Brösten säger jag inget om för jag gillar silikonbröst, dock tycker jag att det ska se proportionerligt ut och hennes bröst är ju lika stora som hennes huvud så det är inte snyggt.
Samma sak med den där Heidi Montag hon måste ju också må sjukt dåligt med sig själv!
Jag är ABSOLUT INTE nöjd med min kropp efter graviditeten, jag gick upp sjukt mycket och nu hänger det lite här och där men det går att ordna. Jag får helt enkelt röra på mig mer och äta bättre. Men jag tänker inte möblera om hela mitt ansikte för att jag fått en liten dubbelhaka, den kommer ju också försvinna under tiden jag går ner.
Hmm sjukt att vi lever i ett samhälle där utseende är så viktigt så bara för att bli känd och sticka ut lite så måste man göra ett ansiktslyft innan du är 21 för då är du rynkig. (Överdriver något kanske)
Jag kommer att fixa mina bröst och det står jag för, men jag vill inte vara 23 år och ha pattar som hänger ner till knäskålarna bara för att jag har fött barn och ammat. Och som sagt bröst operationer är jag helt för och andra operationer med för den delen men jag fattar inte varför man som sagt ska ändra om hela sig själv?
Det fattas väl bara att den där lilla Kissie fixar rumpan med så är hon Sveriges Heidi.
Aja nog om det nu..

Jag hittade en as coola bil när jag googlade baby bil och en sån skulle Leevi vara as cool på bara det att det är en bmw så den är nog dyr...
Fördyr för att vara en leksak som antagligen inte kommer vårdas försiktigt när Pruppo kommer upp i den åldern
Nej nu ska jag gosa med lillemannen för han har vaknat.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0