O-llo!

I onsdags skulle vi ha firat farfar Anders, men Pruppo var lite febrig och istället för att ta ut honom flera gånger fick Pelle gå ner och fira själv. Mamma kom hit och lackade på kvällen och det kunde vi ju inte sova i så jag och Prupp fick gå upp till Molli, alltså enda gången han var ute under den dagen. 

Jag vet inte om det är tänder eller vad det är som är på G för igår var han hur pigg som helst på dagen, inte febrig eller nått så jag och Pelle åkte hem till Sara och barnen och åt middag.
På kvällen blev Prupp lite hängig igen men vi åkte hem ganska tidigt och han sov i vagnen.
Isabell och Maya (Saras barn) har blivit så stora. Bellan var det inte länge sen jag såg och hon är jätte duktig, både med Maya och Leevi och hon satt och höll Leevi i soffan :) Måste påpeka att hon är 5 år!
Maya däremot har jag nog inte sett sen i typ september och hon har blivit jätte stor, hon går, dansar, springer och snurrar! Hon är 14 månader.
Vi la Leevi på sin lekmatta på golvet och av någon anledning skulle Maya sätta sig på honom hela tiden :P
Jag och Sara flyttade bort henne så att hon satt bredvid honom men av någon anledning så var det inte bra :P
Fan vad vi skratta!
Sen blev kl läggdags för barnen så jag, Pelle och Prupp åkte hem.

Jag bytte till sittdelen igår men han sover bara i vagnen så jag vet inte om han tycker om den än eller inte.
Men vi får väl se nästa gång han är vaken i vagnen, för det händer ju det med :)

Nej nu ska jag packa ner hela mitt vardagsrum. Ska ta kort sen så ni ser hur hemskt det ser ut med alla grejer och kartonger!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0