Morrande monster i vardagsrummet!

Jag och Prupp är helt själva och jag har fastnat med packandet!
Pelle är på jobbet :(
Skulle behöva honom hemma idag så Pruppen hade lite att göra. Han sitter och gnäller till och från i babysittern :S

Det ser ut som ett bombnedslag men jag vet verkligen inte vart jag ska börja, vad ska jag packa med vad?
Det är så sjukt mycket lättare att packa upp saker. Då behöver man ju inte tänka på vad som ska packas med vad och vad man måste vara rädd om, vad som ska packas in i tidningspapper och vad som egentligen lika gärna kan slängas. 
Det står påsar med tvätt på golvet överallt. Jag och Prupp flyttar ju som sagt upp till mamma på söndag så den rena tvätten ska ändå packas ner. 

Och vad sa jag göra med det morrande lilla monstret som kastar nappen på golvet och håller på att kräkas då han stoppar in snutten för långt in i munnen?! Hur stimulerar jag honom under tiden då jag ska packa?!
Usch jag är verkligen sämst på det här.
Jag ger monstret mat så kanske han slutar morra åt mig?
No hands, no hands! Får man ingen mat så äter man upp leksakerna :P
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0