Meh!

Nu börjar det bli lite tomt här känns det som.
Inte ett plagg i garderob eller vanliga kläder som hänger på klädställningen. Den brukar annars vara proppfull av kläder.
Hmm, ska hänga upp alla ytterkläder som jag har där så det inte ser så tomt ut.
Mamma kommer inte komma hit idag så jag packar i min ensamhet.
Ändrade planer också när det gäller Leevi´s kläder, dom ska också packas för hans byråer kommer vi inte köra upp till mamma imorgon.
Usch jag hatar verkligen att bo i väskor och påsar. Har gjort det allt för många gånger.
När jag var typ 15 så kunde jag och min mamma inte änns se varandra utan att ett tredje världskrig utbröt så jag bodde månadsvis hemma hos min brorsa och hans dåvarande flickvän. Då bodde jag i påsar.
När jag var typ 18 så bodde jag i väskor och påsar hemma hos en dåvarande tjej kompis, inte så lång tid men det räknas ändå att bo i påsar!
Sen när jag hade flyttat till hallonbergen bodde jag i påsar sista tiden för jag kunde inte flytta in i lägenheten här på en gång.
När dom stambytte min lägenhet så bodde jag i påsar hemma hos Pelles föräldrar.
Efter det här tänker jag aldrig mer bo i PÅSAR!!!!
Måste peppa mig själv lite:
"Återgå till arbete Carro, du har inte hela dagen på dig och Pruppen sover fortfarande så det är lika bra att passa på!"
"Jaja jag ska.... Jag ska bara.. eh.. leta lite musik!"
..?
Men det är såååååå fruktansvärt tråkigt när man är själv..
Hade ja haft en trevlig människa här eller en flaska vin, nån öl eller varför inte lite martini, då hade det varit mycket roligare att packa!
Ni får tänka vad ni vill om det men testa själva får ni se att det är mycket roligare.
Det blir roligare att städa också :P
Aja jag ska ta tag i det här nu och lyssna på Marilyn Monroe.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0