Ingen rast och ingen ro!

Jag och Pruppo vaknade vid halv 11 i morse och låg och mös tills typ kl.1.
Sen har jag sprungit upp och ner i tvättstugan hela dagen!
Tvätta kuddar, täcken, ännu mera filtar och massa kläder.
Allt ska packas och det som används ska ner i IKEA-kassar som ska upp till mamma.
Packa ner ridkläder, "kram"-kuddar, skridskor, sänghimmel, skivor, väskor och kläder.

Imorgon ska jag slänga porslin och gå igenom mina älskade skor. (Tror inte att några av dom kommer slängas, även fast jag slängt ett par idag.)
Men men, det är ju som sagt bara att gilla läget. Jag kommer aldrig använda dom igen. Jag ska fan räkna mina skor imorgon så jag återkommer med siffran!

Sen har jag kommit på vad jag och Pelle ska leva efter nu när det är slut med chips, godis, läsk och skit!
LCHF, det är en metod som in princip säger att du ska äta fett med ta bort kolhydrater.
Vi får väl se hur det funkar, jag ger det två månader, och om jag inte gått ner lite då så är det inget för mig och d¨å måste jag verkligen börja med pulverdieter! Jag har ju provat cambridge och det funkade för mig.
Nej nu ska jag väcka Pelle så han tar det sista i tvätten som han lovade så jag kan bädda och fortsätta packa.
Mäklaren kommer ju om typ 1 vecka. (Jag är nog fan lite nervös för det!)
Tjingeling underbaringar <3

Kommentarer
Postat av: Tomellinor

Big tnks for interesting and useful site!

2011-10-24 @ 06:59:18
URL: http://tomellinor.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0