"I think that you can suck on some big sheep balls!"

Idag har vi röjt och tvättat filtar och massa onödigt egentligen som ska ner i kartonger.
Sen har jag och Sanna försökt att översätta våran one hit wonder som vi hade enligt oss själva med vårat band Torkel svett-strumpa! (Därför min rubrik!) Haha sjukt kul att översätta: "Jag tycker du ska suga en fet pung, en fet pung, en fet får pung!" Haha vi skulle bli youtube miljonärer och få vara med på Ellen i USA!
Hahaha nej skämt och sido. Vi var 13 när vi "skapade" vårat utan instrument band :P Därav dom mogna texterna!
Aja jag behöver inte förklara hela mitt liv, kul som fan vad det iaf :D
Vi gav Pruppo massa gröt och han njöt i fulla drag av det och det slutade med att han fick åka i badet :P
Sen lagade vi mat, ingen bra idé. Kycklingen blev bränd, riset blev hårt och det enda som egentligen gick att äta var såsen och broccolin. Väluppfostrade som vi är åt vi upp vårat missöde och började kolla på Latin grammy!
Asså så mycket som vi skrattat nu är sjukt! Vad har dom på sig och varför har en av dom HOCKEY frilla?!
Våran JÄVLA mat! Det är därför våra kära karlar får stå i köket :)
Puddingen med hockey frilla och en stooooor sombrero!
Nej nu ska jag vara social med Bamfi innan hon åker hem och jag och Leevi går och lägger oss :)
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0