Halloj!

Fy vad trött jag blir.
Jag har fått nån allergisk reaktion på mina öron, dom är fulla med små små små blåsor som kliar nått utav helvete!

Idag har jag och Pruppo bara tagit det lugnt, vi sov en stund och sen bara myst och skrattat :D
Jag pratade med Johanna innan idag, fy så härligt det var att prata med henne.
Var ett tag sen sist :P Vi bestämde att våra kära karlar får bestämma en lekdag när dom inte jobbar :D

Pappa Pelle är sjuk :(
Han har feber och ont i halsen så det blev inget träffande med honom idag :(:(
Hoppas att han känner sig bättre imorgon så han kan pussa på Pruppo och mig med för den delen.
Saknar honom jätte mycket och Pruppen ska vi inte prata om, han kommer att bli sjukt glad och hoppa som han brukar när han ser sin lille far :D Bläää för att vara ifrån varandra :(
Men den lilla arbetsmyran måste ju bli frisk så han kan jobba och så jag kan shoppa (för er som inte fattar det så är jag sjukt ironisk!)

Nu ska jag hjälpa mamma med att lägga upp en bild och sen ska jag göra välling till min lilla bebis <3 och sen ska jag sova.

Natti natti.
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0