Haha borta!

I fredags var jag, Denice och Jossan och käkade middag och sen var vi på en skit mode visning som Nelly hade arangerat och sen åkte Jossan hem och jag och Denice åkte till bruno gallerian och sen åkte jag hem.
Hade en jätte trevlig kväll förutom den där jävla visningen!

Igår skulle jag ha gått till lägenheten men jag orkade verkligen inte det så jag och Pruppen låg bara hos mamma och gosade.
Idag har jag varit här hos mamma och sen gick jag till lägenheten och packade 2 kartonger.
Mer fick jag inte packa för Pruppo för han hade spottat iväg nappen någonstans där jag iaf inte hittade den!

Imorgon ska jag tvätta hela dagen och Sanna kanske kommer hit.
Ringa massa samtal och jämföra priser på förråd :( Blää så trist!

Sen idag har jag gjort något som jag sa var barnsligt tidigare!
Jag har tagit bort några personer från fb som jag inte vill ha i mitt liv längre och jag pallar inte ödsla någon mer energi på dom. Haha BORTA! :P
Så nu är enda stället ni kan snoka på här och det bryr jag mig inte om!

Nu ska jag ta min bebis för Molli ska äta lite mat :)

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Dippan

Det gör du helt rätt i kåmpis! Känns som

om det är lättast och lugnast! Carro du är en mamma nu och bara det är ett heltids jobb, sen försvara sig mot fjortis fasoner är fan synd! Vi står alltid bakom dig och din mamma är så bra. Du är bra och för bra för all jävla skit du tar!

Kom ihåg du är en Bartsjö och dom är starka!



2011-01-30 @ 22:58:58
Postat av: Bamfi

Bra Bämfi! tanter som beter sig som fjortisar..

2011-01-31 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0