God morgon.

Sista natten i lagenheten och jag sov typ ingenting känns det som.
Jävla desperat housewives! Och om någon kommer ihåg något från säsong 2 när Bree får ett utbrott på kyrkogården så ÄLSKAR JAG DET! Haha hon ser helt galen ut. Love it!
Just nu sitter/ligger Leevi bredvid mig och är jätte arg för att han inte når att suga på sin tå som han vill.'
Han har det som en morgonrutin att suga och dra i sin stortå men som han ligger nu når han inte :P

Igår tog jag en bild på min mage som jag inte riktigt vågar lägga ut än.
Jag gick ju upp 37 kilo under min graviditet och efter det så hänger skinnet.
Bilden tog jag som motivation till att börja träna och verkligen se hur äckligt det ser ut!
Så imorgon sätter jag igång oavsett väder.
Haha jag är så otränad så det är faktiskt sorgligt, jag gjorde 30 situps igår vilket jag är förvånad över att jag klarade för jag har inte gjort 1 enda på över ett år. Men det kändes efteråt.
Jag ska göra samma sak idag och sen öka på men fler och fler när jag känner att jag klarar det.
Dock undrar jag om mina magmuskler hittat tillbaka men det märker vi.

Sen när jag fått pengar ska jag hämta ut mina vätskedrivande eftersom jag fortfarande har så sjukt mycket vatten i kroppen.
Jag tänker inte sitta och klaga här och vara en bitterfitta över hur jag ser ut men jag trivs inte och då får man ju göra något åt det, eller?
Men det var helt klart värt det. Om det så skulle krävas att jag gick upp ännu mer för Pruppens skull så skulle jag göra det.

Nej nu ska jag kolla klart på min film och fundera på vad jag ska äta till frukost.

En annan frukost :)
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Måste bara få säga att du e fin ändå men absolut ska man göra nåt om man inte trivs!! Lycka till och vi ses den 19:e :)

2011-01-16 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0