God kväll folket!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
Leevi vaknade som sagt tidigt i morse så det var ju bara att gilla läget.
Super bebisen vägrade sova och var vaken in princip hela dagen med en liten powernap på 20 minuter runt 3 tiden.
Pelle har gott igenom sina kläder och packat ner dom också. (När jag säljer min lägenhet kommer jag bo hos min mamma under tiden och Pelle kommer bo nere hos sin.)
Sen tvingade jag Pruppo att sova vid 6 och jag däckade jag med. Vaknade samtidigt som fångarna på fortet började.
Fy vad sur jag blev när jag upptäckte att fadder Fora (vet inte hur det stavas?!) var med längre!
Lever han fortfarande förresten?
Aja mer blir det nog inte skrivet från mig idag, senare kanske men jag är så trött så det blir nog en tidig kväll.
Nu ska jag ta och byta Pruppos dregel lapp som han trycker in i munnen och sen blir det film.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0