Förlåt hörrni!

Jag hatar mammas data, den är så seg så klockorna stannar! Vilket jag redan sagt men jag säger det igen!
Jag kommer som sagt inte uppdatera så mycket när jag bor här men det kommer igång igen som vanligt när vi flyttat och kommit på plats!
Samanfattning av de senaste 6 (?) dagarna!
I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, tror att jag bara var här hemma hos mamma med Pelle, bebis och mamma. I lördags bar det av till Johanna och Patric. Sjukt trevligt och jag säger bara hajkbanan så behöver jag inte säga mer om den kvällen!
Jo det var sjukt god mat och monster kul :D

I söndags tog vi det lite halv lugnt och gick till lägenheten och packade.
I måndags var vi bara hemma för från ingenstans sov Pruppo 3 timmar, var varken 1½ och sov igen?
Beteendet fortsatte hela dagen igår med, men jag har pratat med sjukhuset och det är inte njurarna men dom kan inte svara på vad det är.
Han är pigg och precis som vanligt när han är vaken och äter som han ska så enligt läkarna kan det vara en tröttfas?
Vi ska till bvc imorgon och träffa en läkare så vi får väl se vad han säger.
Idag var vi på äventyr, först på mitt gamla jobb med Johanna och Jossan, sen upp på banken och härja, sen fikade vi och gick i affärer.
Jag köpte nya byxor till Pruppo, hårfärg till mig och mamma och en ny bh för 75 kr! Jag är riktigt stolt över min bh, måste påpeka att den var på rean på twilfit och om ni ska handla bh ifrån just den butiken så åk till globen. Så sjukt trevlig tjej som tog hand om mig och mina behag :P
Sen åkte vi hem och Leevi har varit precis som vanligt idag :D

Nu ska jag sova! God natt kära vänner och ovänner :P
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0