Bazinga!!

Åh jag älskar the big bang theory! Det är så roligt!
I morse somnade jag typ halv 6 för Pruppo sov hela natten men väldigt oroligt.
Jag tror att det är för att jag och Pelle bråkar så jag skickade sms till honom och vi bestämde att prata ut utan skrik och gap imorgon när han är ledig. Så vi får se hur det går :) Bra hoppas jag.
När jag inte kunde sova så la jag mig och kollade på filmen i taket lyser stjärnorna, Denice jag förstår varför du sa att jag aldrig skulle se den.
Jag satt och grät som ett litet barn och ändå hörde jag knappt texten.
Filmen handlar om en halv utstött tjej som har vanliga tonårs problem som tex inga bröst, kär i en kille utan respons, vill vara mer populär och bla bla bla.. OCH hennes mamma har cancer.
Mer tänker jag inte säga för då förstör jag film för dom som vill sitta och gråta som ett barn och typ snora sönder sig! (Jag gjorde det.)
Nej nu ska jag gosa med min lilla bebis och sen kommer mamma så ska vi fortsätta stöka här hemma.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

haha I told you so..! Men den är fin den filmen! Men tårar är att räkna med! <3

2011-01-06 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0