Asså..

JAG ORKAR INTE PACKA MERA!!
Det mesta av mina kläder som varit utspridda är nu ner packade i en Ikea kasse som ska upp till mamma, Pruppens kläder får åka upp i lådorna eftersom hans byråer kommer med upp. Jag har halva köket kvar och jag är helt själv!
TRÅKIGT är precis det ord som kan förklara hur jag har det.
Pruppo sover, Pelle är hos sin mamma för att han ska jobba och han måste "vila,äta och duscha innan jobbet."
Tror att mamma är på väg hit dock, hon ska klistra upp en list ovanför kaklet.
Tur att min mamma är en riktigt händig en för skulle jag göra det skulle jag väl ta sönder allt!
Nej nu ska jag vika ännu mera kläder, har ju klädställningen och garderoberna kvar att vika ner.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0