Asså jag kräks!

Dagisfasoner hör hemma i sandlådan. Om folk beter sig som vuxna så säger man inte åt en människa att "sluta snacka skit" och sen sitter och gör samma sak själv.
Sen om man tycker om mig eller inte det skiter jag i.
Men läs inte min blogg då och ha massa åsikter om saker som ni inte har med att göra.
Eller förresten, läs den och sitt och mal om era åsikter.
Om jag är ett så roligt samtals ämne så ger jag er det nöjet att fortsätta.

Nog om det.
Idag har mamma varit här och vi har packat så nu är det typ 18 kartonger i vardagsrummet men vi är fortfarande inte klara.
Fan vad jag har mycket grejer!
Och hälften visste jag inte att jag hade, men när man väl ser grejen så kan man inte kasta den för den kan ju komma till användning.
MEN jag har slängt hur mycket som helst med!
Aja nu ska jag vänta på att monster-korven vaknar så han får mat och sen ska vi upp till min underbara mamma.
Hoppas att det går bra att bo hos henne.
Är ju inte så kul egentligen att flytta hem till morsan när man är 23, har barn och har bott själv sen man var 19 ganska så exakt.
Aja vad ska man göra, det är bara att gilla läget och tänka framåt. Det är ju inte för alltid :)

Den närmaste tiden kommer det inte bli så mycket skrivande för jag kommer ta upp min data imorgon men jag kommer inte ha något internet på den och ja tänker inte lägga in massa bilder på mammas data för den är så full redan.

Packa i ordning det sista innan Prupp vaknar och sen bär det av :p

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: bamf

Du är så duktig bämfi! Det finns ju värre ställen att bo på ;) förresten är din mamma världens skönaste mamma! Jag hade lätt bott hemma hos henne :) puss <3

2011-01-16 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0