Året 2010 i bilder!

Nyår 2009-2010 <3
Hemma och precis i ordning gjord.
Eftersom jag var gravid fick det bli Bubbeliz för min del :P
Januari <3
Är ute med, Johanna, Jossan, Patric, Rikard, Pelle och vi fick t.o.m personalen att skratta :D
Februari <3
Jaha?!
Mars <3
Slutar på backstugan så för att finnas kvar blev lill-gänget Jossan, Carro & Johanna förevigat i plus-plus!
Gravid i typ 4½ månaden tror jag.
På nattbio för att se Alice i underlandet. Jag somnade i början av filmen :P
Party hos Johanna och Patric :)
Pelle på Japansk restaurang :)
Jag och lilla Maysan somnade i soffan :)
April <3
Hemma mys <3
Alicia spelar angry birds på Pelles iphone :)
Första tussilagon <3
Maj <3
Bamfi och jag tog en tripp till Skansen <3
Jag på en liten dawlaheast :P
Pelle och Maya :)
Juni <3
Solar med Bamfi på långholmen. Vatten, svetteter och sol-skydd för magen i högsta hugg :)
Bamfi och jag spelat Veto :)
Jag 1 månad innan bebis kommer.
Pelle på midsommar <3
Juli <3
3 Dagar innan förlossning :D
På promenad med Maya och Pelle <3
16 juli kl 06:17 föds Leevi Cash Alexander Jonatan. 52 cm lång och 4525 gram <3<3<3
8 dagar gammal <3
Sover redan som en kung <3
Augusti <3
Pappa och son <3
Karlarna grillar hos Johanna och Patric :D
Och sen somnar dom på golvet :P
September <3
Ute i årsta havsbad och myser hos Dippans föräldrar <3
Mamma och liten jag <3
Middag hos Jossan och Rikard. Alicia håller i Leevi och Pelle vill vara med på kort <3
På sjukhuset när han fick njurbäcksinflamation. Världens duktigaste bebis <3<3<3
Oktober <3
I bilen på väg till Dalarna :)
Pappa är rolig som tar massa kort <3
17 oktober blev Leevi döpt :)
Presenten från gudmor Bamfi och farbror Anders <3
Leevi döps <3
November <3
Jag med ett sugmärke från Leevi´s älskade blomleksak <3
Gudmor och gudson <3
Jag och min lilla Prupp <3
Denice spelar hjärnsläpp <3
Första snön i början av november :(
Johanna och Patric var hos oss på middag <3
Blä för mycket snö innan och efter jul!
December <3
Pappa och Pruppos första bad <3
Pruppo och lilla Eira (Jossan och Rikards dotter) på Alicias 8års kalas :)
"Läcker Pelle!" Johanna, Alicia och Vincent <3
"Farbror" Alex håller ett stadigt tag i Pruppo <3
Vårat nya vrål-åk <3
Chillar galet och kollar på Tre kronor <3
Leker med en julklapps-nallen på julafton <3
3 Generationer. Jag, Leevi och min mamma <3
Nyårsafton 2010-2011 :D
Kollar på raketer och försöker spruta champagne och misslyckas :P
Haha!
GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARINGAR!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0