APAN!

Okej snabb summering från nyår.
Jag, mamma, Pelle och Pruppo var hemma hos Denice på nyårsmiddag och party :)
Sjukt trevligt och Bamfi var med också :)
Jag och Leevi sov kvar hos Denice och åkte hem efter middagen på lördagen.
I söndags ville Lotta och Anders låna Pruppo så jag och Pelle blev barnlediga.
Vi gick på bio och såg Harry Potter och dödsrelikerna. Den var bra och nu måste man gå och vänta på att del 2 ska komma ut.
Sen måndags gick vi ner och hämtade Leevi och det vart den värsta natten som varit ever!
Under sina nästan 6 månader på jorden har Leevi haft kanske 5 jobbiga nätter för att han haft ont i magen.
Nu var det en jobbig natt för hos farmor får man göra som man vill och ligga vaken.
Halv 3 somnade han tillslut och vaknade halv 7 och skulle prata! Jag höll på att dö. (Ha lite empati med mig eftersom han aldrig är jobbig annars!)
Sen igår kom mamma hit och hjälpte till att rensa.
JAG ska sälja min lägenhet och har bestämt mig för att typ slänga allt som är i den.
Så mamma och jag röjde som fan medans Pelle låg och kollade på film, sen drog han ner till sin mamma och då hade vi behövt honom som mest! Jag blev skit sur och sen dess har vi inte pratat med varandra!
Men men det löser sig som allt annat!
Inatt sov Leevi sådär, han somnade kl 12 och vaknade 5 och var hungrig och sen vaknade han 9 igen och var hungrig. Ska börja ge honom välling idag så får vi se om han sover lite längre som han brukar göra :)
Sen idag har jag och Pruppo bara legat i sängen och tok myst.
Och nu ska jag byta en härlig blöja :P
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

Älskar det här kortet på pruppBert! <3 Plus med handen på hjärtat är jag JÄTTE stolt över dig som röjer bort allt <3

2011-01-05 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0