Aaaaaaa!

God morgon godingar!
Prupp sov hela natten :D Han är så duktig.
Näst sista natten i den stökiga lägenheten :S
Känns lite konstigt, jag har ju bott här sen 07 och det är en perfekt lägenhet för någon som bor själv.
Om man hade renoverat den lite.
När jag kollade på den här lägenheten blev jag kär direkt.
Så att jag tycker att den är äcklig nu är ju för att det är trångt och alldeles för litet för 3 personer.
Här har jag varit med om mycket, men allt tänker jag inte gå in på för allt behöver inte nämnas.
Det räcker att jag och inblandade kommer ihåg det :D
Jaja nog om det, jag får skriva ett avskedsbrev till min lilla lya en annan gång.
Mamma kommer hit idag men jag vet inte när, och Pellson kommer när han vaknat. 

Nu ska jag gosa med Pruppen och sen ska jag sätta igång.
Leevi i natt :P GOSIG!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0